Cartea nu mai este in stoc la editura, daca o adaugi la favorite o sa anuntam editura ca inca prezinta interes iar pe tine te anuntam cand este re-tiparita.
Inca nu esti hotarat? Adauga la favorite Scoate de la favoriteFiecare părinte își dorește ca, încă din primii ani de școală, copilul lui să asimileze cât mai temeinic noțiunile și deprinderile care îi vor asigura un bun start în viață.
Însă când vine vorba despre „temele pentru acasă", tentațiile desenelor animate și jocurilor video, cantitatea uneori prea mare de exerciții și programul haotic al copilului transformă temele în corvoadă, nervi și plânsete.
Bazându-se pe zeci de ani de predare și consiliere psihoeducațională, autoarea oferă părinților cele mai adecvate soluții pentru a-i ajuta pe copii să devină mai ordonați, mai implicați și mai autonomi în rezolvarea temelor școlare.
Pornind de la o serie de tehnici psihologice („lauda descriptivă", „ascultarea reflexivă", „recompense și măsuri"), autoarea demonstrează, cu nenumărate exemple, cum stabilirea unui program constant și previzibil pentru teme (inclusiv în perioadele de vacanță) poate îmbunătăți nu doar deprinderile de citit, scriere și memorare, dar și motivația și încrederea în sine a copilului.
Cartea se adresează părinților cu copii între 4 și 14 ani, precum și învățătorilor și profesorilor de gimnaziu.
Noël Janis-Norton, învățătoare și psihopedagog cu peste 40 de ani experiență didactică în SUA și Anglia, este creatoarea metodei „Parentajul mai calm, mai uşor și mai fericit".
Cuprins Avertisment Mulţumiri Cuvânt‑înainte Secţiunea 1.
Parteneri în educaţie: părinţi, elevi şi profesori Capitolul 1 Cum se desfăşoară temele la voi acasă? Capitolul 2 Ce este „succesul şcolar" şi de ce contează atât de mult? Capitolul 3 De ce şcolile nu sunt suficiente pentru a ajuta toţi elevii să îşi atingă potenţialul maxim Capitolul 4 De ce este nevoie ca părinţii să se ocupe de educaţia copiilor lor, ce înseamnă acest lucru cu adevărat şi la ce poate duce Secţiunea 2 Reguli şi rutine legate de efectuarea temelor cu calm şi fără stres Capitolul 5 Reguli şi rutine esenţiale legate de efectuarea temelor cu calm şi fără stres Capitolul 6 Stabilirea şi întărirea noilor reguli şi rutine legate de efectuarea temelor Capitolul 7 Probleme tipice în efectuarea temelor şi soluţii pentru acestea Capitolul 8 Calculatoare, meditatori şi caiete de exerciţii: ajutoare sau impedimente? Capitolul 9 Îmbunătăţirea stilului de viaţă al celui mic poate perfecţiona obișnuinţele legate de efectuarea temelor Secţiunea 3 Să învăţăm cum să învăţăm Capitolul 10 Încurajarea autonomiei Capitolul 11 Îmbunătăţirea memoriei şi culturii generale Capitolul 12 Îmbunătăţirea deprinderilor de recapitulare Capitolul 13 Îmbunătăţirea deprinderilor de gândire Secţiunea 4 Cititul și scrisul: baza succesului şcolar Capitolul 14 Îmbunătăţirea deprinderii de a asculta Capitolul 15 Îmbunătăţirea deprinderii de a citi: acurateţe şi fluenţă Capitolul 16 Îmbunătăţirea deprinderii de a citi: înţelegerea celor citite Capitolul 17 Îmbunătăţirea deprinderilor de scriere: fraze, paragrafe, poveşti şi eseuri Capitolul 18 Îmbunătăţirea ortografiei şi punctuaţiei Capitolul 19 Îmbunătăţirea scrisului de mână Capitolul 20 Îmbunătăţirea deprinderilor de recitire atentă şi corectare Concluzie Anexă Cea mai utilă listă de cuvinte