Cartea nu mai este in stoc la editura, daca o adaugi la favorite o sa anuntam editura ca inca prezinta interes iar pe tine te anuntam cand este re-tiparita.
Inca nu esti hotarat? Adauga la favorite Scoate de la favoriteTinerii au nevoie de mai mult decât simple cunoștințe pentru a prospera – au nevoie de capacități.
Seria Pedagogie pentru o lume în schimbare detaliază care sunt capacitățile care contează cu adevărat și cum le pot școlile dezvolta.
Cartea Predarea gândirii creative - dezvoltarea elevilor și studenților care generează idei și gândesc critic este un apel puternic la acțiune și un manual practic pentru toți profesorii care doresc să încorporeze creativitatea în experiențele școlare ale elevilor lor.
Acolo unde odată era suficient să știi și să faci lucruri, tinerii au acum nevoie de mai mult decât cunoștințe despre subiect pentru a prospera: au nevoie de capacități.
Predarea gândirii creative este primul titlu din seria Pedagogie pentru o lume în schimbare, bazată pe filosofia lui Lucas și Spencer de predare dispozițională a unei abordări pedagogice care urmărește să cultive în cursanți anumite dispoziții pe care dovezile sugerează că vor fi valoroase atât pentrușcoală, cât și în viață.
Cartea este structurată într-un format ușor de accesat, combinând o listă cuprinzătoare de idei practice pentru a stimula planificarea lecțiilor cu îndrumări de specialitate privind integrarea lor în practica dumneavoastră, urmată de o mulțime de sugestii inventive cu privire la modul în care progresul cursanților poate fi evaluat și urmărit de-a lungul drumului atât de elev, cât și de profesor.
Autorii merg mai departe pentru a oferi exemple de succes prezentând studii de caz despre inovațiile școlilor în adoptarea acestor abordări și dedică un capitol disipării oricăror îndoieli urgente pe care profesorii le pot avea, expunând potențialele capcane și oferind sfaturi despre cum să le evite.
Completată cu o perspectivă bazată pe cercetare și strategii gata de utilizare, Predarea gândirii creative este un puternic apel la acțiune și un manual practic pentru toți profesorii și liderii, atât în cadrul primar, cât și în cel secundar, care doresc să încorporeze o abordare a capacităților în școlile lor.
DESPRE AUTORI:
Profesorul Bill Lucas este director al Centre for Real-World Learning.
Împreună cu Guy Claxton, a creat Expansive Education Network: o organizație de școli care împărtășesc o viziune comună a obiectivelor educației.
Aceste obiective sunt evidențiate în cartea lor crucială Educating Ruby.
Modelul de creativitate pe care se bazează Predarea gândirii creative este subiectul unui studiu făcut de 14 țări OCDE și conturează dezvoltarea testului de gândire creativă PISA 2021.
Dr.Ellen Spencer este cercetător principal la Centre for Real‑World Learning.
Are un doctorat la Universitatea din Warwick, unde cercetarea ei s-a axat pe impactul politicii asupra îmbunătăţirii școlare.
Alături de Bill Lucas și Guy Claxton, Ellen este coautoare a cărții Expansive Education: Teaching Learners for the Real World.